Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"click through rates"'
Publikováno v:
International Journal of Information Management Data Insights, Vol 4, Iss 1, Pp 100229- (2024)
We design a set of satisficing heuristic algorithms that mimic the online information retrieval behavior of rational decision makers (DMs) as reflected in their click through rates (CTRs). We illustrate how basic heuristic algorithms formalizing bina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9da582e957f84fc9adfa65d3897fbf8e
Autor:
Wilson, Linus T.
Publikováno v:
International Journal of Pervasive Computing and Communications, 2022, Vol. 19, Issue 4, pp. 573-595.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPCC-10-2021-0269
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruce Norris I.
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 9, Iss 1, Pp 53-56 (2017)
Online advertisers have the non-trivial job of jointly assessing the effects of banner ad design elements available in a large number of such formats. Our research found that animated formats are superior to static formats in most settings. It confir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/672ff05d56734586b09a9a4d5a864433
Autor:
Lim, HyunJoo
Social media is no longer just a place for social interaction, it is now a storefront where consumers start their purchase journey. Consumers go to social media to learn about businesses and make informed decisions when buying products and services.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fcc60fca9ba52aee727d050e404ba32b
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2012, Vol. 6, Issue 3, pp. 198-214.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17505931211274679
A reproducibility attempt for the "Deep Learning over Multi-field Categorical Data ��� A Case Study on User Response Prediction" research paper by W. Zhang et. al. We tried following the official implementations and then extending them with upd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a54215a312c568c8aee29d2735f5f1f