Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"click clusters"'
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 31, Iss 3, Pp 32-48 (2015)
Some teachers find it uninteresting and difficult to teach isiXhosa phonemes and syllables to grade one to three learners. This has a negative impact as the literacy results are low because learners’ reading and writing skills are poor. The linguis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05223bf31a7a451c957b28e68dfc43e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alberto Gallardo, Rodrigo Navarro, Mónica Pérez-Perrino, Alfonso Fernández-Mayoralas, Abhay Pandit, José Luis López-Lacomba, Laetitia Plet, Enrique Martínez-Campos, Carlos Elvira, Guillermo Corrales, Juan Alfonso Redondo, Helmut Reinecke
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
instname
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
The incorporation of cyclodextrins (CDs) to nonviral cationic polymer vectors is very attractive due to recent studies that report a clear improvement of their cytocompatibility and transfection efficiency. However, a systematic study on the influenc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a2f9fb58557854cad51f3a95e839259
http://hdl.handle.net/10379/13616
http://hdl.handle.net/10379/13616
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ntombizodwa Gxowa-Dlayedwa
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 31, Iss 3, Pp 32-48 (2015)
Some teachers find it uninteresting and difficult to teach isiXhosa phonemes and syllables to grade one to three learners. This has a negative impact as the literacy results are low because learners’ reading and writing skills are poor. The linguis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.