Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"cleft outcomes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andy R Ness, John M. D. Thompson, Anthony J Ireland, Jonathan R Sandy, Yvonne Wren, Sukhraj Singh S Grewal, Sam D Leary, Sirisha Ponduri
Publikováno v:
Grewal, S S, Ponduri, S, Leary, S D, Wren, Y, Thompson, J M D, Ireland, A J, Ness, A R & Sandy, J R 2021, ' Educational Attainment of Children Born with Unilateral Cleft Lip and Palate in the United Kingdom ', Cleft Palate-Craniofacial Journal, vol. 58, no. 5, pp. 587-596 . https://doi.org/10.1177/1055665620959989, https://doi.org/10.1177/1055665620959989
The Cleft Palate-Craniofacial Journal
The Cleft Palate-Craniofacial Journal
Objective:This study evaluated association between functional outcomes in children born with unilateral cleft lip and palate (UCLP) and educational attainment.Design:Cleft Care UK (CCUK) was a United Kingdom (UK) wide cross-sectional study.Setting:UK
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3fe2f6170441faa4abf670f4f213864
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/1fb5723f-1a39-44f6-8ed7-7dbf6bd1c089
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/1fb5723f-1a39-44f6-8ed7-7dbf6bd1c089
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.