Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"clean meat"'
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 11 (2024)
IntroductionFood neophobia (FN) is a psychological trait that inhibits one’s willingness to eat unfamiliar foods. It is related to the acceptance of insect foods and cultured meat, which are major protein alternatives to conventional meat, and is a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/873b56702165488bb5e302d404666e78
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 50, Iss 4, Pp 115-136 (2023)
An understanding over potential consumers’ openness and need for a product, as well as their reservations and expectations, is essential for launching a new product, ‘clean meat’ not being an exception. Research has been conducted in terms of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d598b509c81948809a8d1f2ac571d0c4
Autor:
Maria Olenic, Lieven Thorrez
Publikováno v:
Italian Journal of Animal Science, Vol 22, Iss 1, Pp 749-753 (2023)
Certain companies in the rapidly expanding cultured meat space claim that cultured meat is exactly the same in taste, flavour and nutrition as traditional meat, but without the need for animal slaughter, and bringing benefits for human health and the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e25fea01631f40b4b453162912427f0d
Autor:
Adriana Jiménez Rodríguez
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Food Systems, Vol 7 (2023)
This perspective article briefly explores the social implications of cellular agriculture from a Vegan Queer Ecofeminist point of view by referring to a synthesis of currently agreed-upon (possible) positive and negative effects of post-animal agricu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd401339ed764305b37d1347f6373461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucie Pilařová, Lucie Kvasničková Stanislavská, Ladislav Pilař, Tereza Balcarová, Jana Pitrová
Publikováno v:
Foods, Vol 11, Iss 17, p 2695 (2022)
The rapid development of technologies for cultured meat production has led to new challenges for producers regarding appropriate communication with future customers in order to deliver products to a viable market. Communication analysis of social med
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54abea75fa2e4726877cf792315358b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.