Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"classroom study"'
Autor:
Michael J. McGuire
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
College students in a lower-division psychology course made metacognitive judgments by predicting and postdicting performance for true-false, multiple-choice, and fill-in-the-blank question sets on each of three exams. This study investigated which q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b290f02221b4287bf7af110edc72378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael Pin-Chuan Lin, Daniel Chang
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 23, Iss 1, Pp 78-92 (2020)
In the present study, we developed a chatbot that helps teachers to deliver writing instructions. By working with the chatbot, the post-secondary writers developed a thesis statement for their argumentative essay outlines, and the chatbot helped the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/531e00f3ef0e473788845c4df088489f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
The present field study compared open-book testing and closed-book testing in two (parallel) introductory university courses in cognitive psychology. The critical manipulation concerned seven lessons. In these lessons, all students received two to th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cddc0d8b72124d1f83ee4298ebc281f4
Autor:
Wallbaum, Christopher
Publikováno v:
Competences / Gabriela Karin Konkol & Michal Kierzkowski (Hg.). Gdansk: The Stanislaw Moniuszko Academy of Music, 2013. - S. 102-120. - (International Aspects of Music Education ; 2)
The article presents results of an exploratory study with groups of music teacher students from different countries, Estonia, Germany, Netherland, Portugal and Sweden. The groups watched three german music lessons on multi-angle-DVDs with english sub
Externí odkaz:
https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A5094
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A5094/attachment/ATT-0/
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A5094/attachment/ATT-0/
Autor:
Akhuseyinoglu, Kamil, Hardt, Ryan, Barria-Pineda, Jordan, Brusilovsky, Peter, Pollari-Malmi, Kerttu, Sirkiä, Teemu, Malmi, Lauri
Publikováno v:
Proceedings of the 27th ACM Conference on on Innovation and Technology in Computer Science Education Vol. 1.
Funding Information: This material is based upon work supported by the National Science Foundation under Grant No. 1740775. Publisher Copyright: © 2022 ACM. The paper focuses on a new type of interactive learning content for SQL programming - worked
Autor:
Silwa Claesson
Publikováno v:
Utbildning & Demokrati, Vol 23, Iss 3, Pp 95-107 (2014)
Today there are challenges associated with teaching as a concept. The shift in focus from teaching to learning, concentrating on learning at the expense of teaching, can mean that teachers are left on the outside of pedagogical research. The current
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c930dd6d2f514c9d9773b80fa7de4ee5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.