Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"classroom orchestration"'
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 7/8, pp. 559-567.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-04-2020-0109
Autor:
Marianna Ioannou, Andri Ioannou
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 23, Iss 3, Pp 81-94 (2020)
The enactment of embodied learning in the authentic classroom introduces new challenges. The educational system has yet to develop a clear vision or learning design models that would guide the implementation of embodied learning using digital technol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eb0708b0f724199aefa608b233f0562
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2019)
Abstract In this paper, we present a response to the Interest-Driven Creator (IDC) theory from a European perspective. Specifically, we raise six questions intended to start a dialog with respect to IDC theory’s placement in existing learning theor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/945b438a340746f0bfdfe0002b9fe6ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Comunicació presentada a la 18th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2023), celebrada a Aveiro (Portugal) del 4 al 8 de setembre de 2023. Video content analysis is of importance for researchers in technology-enhanced learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1610::b56f9375c8753c449b947f910ea3e005
http://hdl.handle.net/10230/57376
http://hdl.handle.net/10230/57376
Autor:
Beardsley, Marc Yoshimi
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Reports from the OECD and the World Economic Forum highlight that rapid technological and social change are demanding much more of students. Yet, research indicates that many students are not developing into effective learners despite years of formal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::99d2fe253665fe7cb0ce1bc3a067b769
http://hdl.handle.net/10803/670823
http://hdl.handle.net/10803/670823
This work presents a case study of orchestrating a technology-enhanced embodied learning experience in an authentic classroom. As new technologies (e.g., motion-based technologies, natural user interfaces) and emerging pedagogies (e.g., embodied lear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1540::ece7496e1675fc4572e87d68ded41769
https://api.elsevier.com/content/abstract/scopus_id/85095436222
https://api.elsevier.com/content/abstract/scopus_id/85095436222
Autor:
Ioannou, Marianna, Ioannou, Andri
The enactment of embodied learning in the authentic classroom introduces new challenges. The educational system has yet to develop a clear vision or learning design models that would guide the implementation of embodied learning using digital technol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1540::1012ae0a6e7e50025f225d6cf575fe4d
https://hdl.handle.net/20.500.14279/19382
https://hdl.handle.net/20.500.14279/19382