Zobrazeno 1 - 10
of 7 459
pro vyhledávání: '"classroom methods"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Introduction Healthcare systems are encountering a growing number of diverse and multicultural clients due to globalization and migration. To effectively address the challenges associated with cross-cultural interactions, nurses require a co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2987d571adc547d7aa077ca0ca6c7ab0
Autor:
King Fang Tan1 kingfang2011@gmail.com, Sabari, Marziyana Ahmad1, Osran, Shamatul Aida1, Noh, Nurulhuda1, Fuad, Azizul Amir Ahmad1
Publikováno v:
Education in Medicine Journal. Sep2023, Vol. 15 Issue 3, p1-15. 15p.
Autor:
Dieck, Katharina1 (AUTHOR) katharina.dieck@vetmeduni.ac.at, Grimm, Herwig1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Animals (2076-2615). Mar2023, Vol. 13 Issue 5, p826. 17p.
Autor:
Chauhan, Sumedha1, Goyal, Sandeep2,3 sandy2u@gmail.com, Bhardwaj, Amit Kumar2, Sergi, Bruno S.4,5
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jun2022, Vol. 41 Issue 8, p1596-1619. 24p. 4 Diagrams, 12 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brittain, Lara M.
Publikováno v:
The Choral Journal, 1998 Aug 01. 39(1), 9-18.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23552445
Autor:
Kaviza, M.1 kavizakaviza@yahoo.com
Publikováno v:
e-BANGI Journal. 2019, Vol. 16 Issue 5, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katharina Dieck, Herwig Grimm
Publikováno v:
Animals, Vol 13, Iss 5, p 826 (2023)
Despite the challenges the pandemic presented for university teaching, it opened up opportunities to set up and explore digital teaching formats like never before. This paper presents a case study of teaching introductory animal ethics in a digital f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00d8535cf1164014a54fd37181f26958