Zobrazeno 1 - 10
of 224
pro vyhledávání: '"classroom context"'
Autor:
Bao Thien Nguyen, Yau-Jane Chen
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 8, Iss 3 (2024)
The current study aims to investigate how Vietnamese high school teachers and students perceive the implementation of mobile learning (M-learning) in classrooms. In this exploratory qualitative study, using a transcendental phenomenology approach, fi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2210ea76aaf9411dbb3d9d6e8871779b
Autor:
Sam Saeedian, Ata Ghaderi
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
Abstract Teacher decision-making and pedagogical reasoning have been extensively investigated in the last two decades. However, there is a scarcity of research that examines the two constructs together in one single study. This study was an attempt t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b59171efd86c425fa343cdf8d71b9e7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Matematika, Vol 16, Iss 2, Pp 203-214 (2022)
This research aimed to produce a valid and practical product in the form of a student worksheet using the Indonesian version of the Realistic Mathematics Education (PMRI) approach in the classroom context with an orientation toward students’ concep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adafbe5d237f4ec992e6c3e091a97637
Autor:
Gina Nenniger
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
IntroductionChildren and adolescents with intellectual disability (ID) and high levels of autistic traits often attend special needs classrooms where they spend a lot of time with other students who demonstrate diverse impairments and competencies. R
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/357935bfc30144828d635bc658fa71ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Siti Munawaroh, Syahdan Syahdan
Publikováno v:
Utamax, Vol 1, Iss 2, Pp 54-64 (2021)
ICT is used in the classroom context to help pre-service teacher or practicum teachers to know more learning materials beyond the textbooks. This study aims at investigating perceptions using ICT in the learning process during their pre-service teach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/411afc1717094b16a478b5a28ffb4542