Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"classroom conflict"'
Autor:
Valente, S. N., Lourenço, A. A., Dominguez-Lara, S., Derakhshan, A., Németh, Z., Almeida, L. S.
It has been postulated that emotions play essential roles in conflict situations and that excessive expression of emotions or inappropriate display can reduce the capacity to manage conflict. However, there is a lack of research that relates teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::f41ff847bd121f9272266f64cf75b530
https://zenodo.org/record/7677091
https://zenodo.org/record/7677091
Autor:
Al-Issa, Ahmad
Publikováno v:
College Teaching, 2004 Jan 01. 52(1), 31-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27559171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Svensson, Amanda
The aim of this study is to describe how teachers in the upper level of compulsory school reason about the conflicts that can arise in the classroom and the methods they use to deal with them when they arise and to prevent new conflicts from arising.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::52c63726342851c6c41281d353bd9d08
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-53541
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-53541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.