Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"classroom behaviors"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kimberly T. Nesbitt, Dale C. Farran
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
This study explores the executive function (EF) skills in a sample of 4-year-old children enrolled in inclusive prekindergarten (pre-k) classrooms. We compare the EF skills and important classroom behaviors of children with and without identified spe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72390f36dd7d4f1fba84e310c5ff1aed
Autor:
Andrew Gill, Daniel Hooper
Publikováno v:
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 8, Iss 2, Pp 1-23 (2020)
This article describes a collaborative and data-based reflective practice study carried out by two language teachers in a Japanese tertiary education context. This research utilized conversational analysis (CA) of audiorecorded classroom data which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0df5d8c24e464a6da256f1e23667ad34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
研究紀要 = Bulletin of Biwako Seikei Sport College. 19:45-52
Currently, from elementary schools to universities, active learning (proactive, interactive, and deep learning) has been implemented in many classrooms across Japan. In addition, several studies on active learning have been undertaken and their resul
Autor:
Altunay, Uğur, Bayat, Özlem
Publikováno v:
Dil Dergisi / Language Journal. (144):7-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=550336
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.