Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"classroom assessment methods"'
Autor:
Malak Swaie, Muath Algazo
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
This study examines the purposes and methods of classroom-based assessment (CBA) used by English as a Foreign Language (EFL) teachers in secondary schools in Jordan. The study data was collected through an online questionnaire that surveyed 54 partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6df5480d8fb340c793518d77b72f73da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isingoma, Peter
This study focused on learners’ assessment practices in overcrowded classes in Kamwenge District, Uganda. Apart from a literature review, an empirical investigation based on qualitative and quantitative methods were used to collect data by the rese
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/13885