Zobrazeno 1 - 10
of 1 288
pro vyhledávání: '"classroom affects"'
Autor:
Dills, Angela K.1 angeladills@gmail.com, Norton, Douglas A.2
Publikováno v:
Public Choice. Jul2022, Vol. 192 Issue 1/2, p145-167. 23p. 5 Charts, 5 Maps.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tiffany Prete
Publikováno v:
Journal of Contemporary Issues in Education, Vol 15, Iss 2, Pp 120-134 (2020)
This paper explores the methods employed by Alberta Education to teach Alberta students about the Indigenous Peoples of Canada. Currently, Alberta Education has two approaches, which are: 1) the integration of the First Nations, Metis, and Inuit Poli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6a9a546cc574f23acc3d46fd7a81257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sincerely held beliefs: evidence on how religion in the classroom affects private school enrollments
Autor:
Angela K. Dills, Douglas A. Norton
Publikováno v:
Public Choice. 192:145-167
Autor:
Μπότσογλου, Καφένια, Ματσιώρη, Στεριανή, Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3616::c2c602ecf566a6a2f33385d721e592c4
http://hdl.handle.net/11615/81661
http://hdl.handle.net/11615/81661
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 1993 Apr 01. 61(3), 227-246.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20152374
Autor:
Angela K. Dills, Douglas A. Norton
Publikováno v:
Public Choice. 192:399-399