Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"class token"'
Autor:
Yao Wang, Jong-Eun Ha
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 129498-129510 (2024)
DETR first used a transformer in object detection. It does not use anchor boxes and non-maximum suppression by converting object detection into a set prediction problem. DETR has shown competitive results on public datasets and brought many new ideas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fec7b40783624fa6a8ff086bec09824c
Publikováno v:
IEEE Journal of Selected Topics in Applied Earth Observations and Remote Sensing, Vol 17, Pp 5470-5483 (2024)
The joint use of hyperspectral image (HSI) and light detection and ranging (LiDAR) data has gained significant performance on land-cover classification. Although spatial–spectral feature learning methods based on convolutional neural networks and t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24a03f053cff4ceebb1be98aa2d50c5b
Autor:
Dayana Ribas, Miguel A. Pastor, Antonio Miguel, David Martinez, Alfonso Ortega, Eduardo Lleida
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 14915-14927 (2023)
Many speech features and models, including Deep Neural Networks (DNN), are used for classification tasks between healthy and pathological speech with the Saarbruecken Voice Database (SVD). However, accuracy values of 80.71% for phrases or 82.8% for v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53616cb4fc3a49809ecae4af0f0a370a
Publikováno v:
Entropy, Vol 25, Iss 9, p 1246 (2023)
The emotional changes in facial micro-expressions are combinations of action units. The researchers have revealed that action units can be used as additional auxiliary data to improve facial micro-expression recognition. Most of the researchers attem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea58d14f947d467c8706ed3b724d4dd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Jan 01. 21(1), 137-151.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26273875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.