Zobrazeno 1 - 10
of 6 293
pro vyhledávání: '"civil engineering students"'
Autor:
Antea Boko
Publikováno v:
Društvene i Humanističke Studije, Vol 9, Iss 1(25), Pp 993-1014 (2024)
This paper aims to find out the attitudes and perceptions of civil engineering students about the importance of professional communication and their current and future competencies. In addition, this work aims to investigate their interest in courses
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93e105f447574df2b6e164e051fca0e7
Publikováno v:
Avaliação: Revista da Avaliação da Educação Superior, Vol 29 (2024)
Abstract This study used the “Academic Experiences Questionnaire”, in version reduced (QVA-r), to investigate how students at a public university realize their integration and adaptation to the university environment. Participated in this study 9
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14ebcff223374807af953226b43343df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluation of SPARK C++ Usability: Modular Programming for Mechanical and Civil Engineering Students
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 9, Iss 2 (2024)
Technological innovations have transformed education, offering learning opportunities outside traditional classrooms through online resources. However, self-learning programming remains challenging for beginners. The SPARK C++ tool was developed to a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7363e5d2fa8743bca45ed2d8f91a6dd9
Autor:
Drake, Riley1 (AUTHOR) draker@uwstout.edu, Poleacovschi, Cristina2 (AUTHOR) poleacov@iastate.edu, Faust, Kasey M.3 (AUTHOR) faustk@utexas.edu, True‐Funk, Arie4 (AUTHOR) atruefunk@pchtf.org, Kaminsky, Jessica5 (AUTHOR) jkaminsk@uw.edu
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Apr2023, Vol. 112 Issue 2, p262-283. 22p.
Autor:
Phesa, Mbulelo
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2024, Vol. 19 Issue 1, p97-113, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educators Online; Jan2024, Vol. 21 Issue 1, p1-16, 16p
Publikováno v:
Statistics Education Research Journal; Nov2023, Vol. 22 Issue 3, p1-17, 17p