Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"cities: skylines"'
Autor:
Stephan Bartholdy, Ulrike Kipman
Publikováno v:
Journal of Global Education and Research, Vol 3, Iss 2 (2019)
Complex Problem Solving (CPS) can be defined as those psychological processes that enable a person to achieve goals under complex conditions, which are characterized by their complexity, connectivity, dynamics, lack of transparency, and polytely. Alt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c3d62d96f0a4ee19a965a0848c56cbb
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 9, Iss 2, p 118 (2020)
Game engines are not only capable of creating virtual worlds or providing entertainment, but also of modelling actual geographical space and producing solutions that support the process of social participation. This article presents an authorial conc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d5011b07c4f4f8989d2756b2f21beec
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 9, Iss 1, p 17 (2020)
The city-building game Cities: Skylines simulates urban-related processes in a visually appealing 3D environment and thus offers interesting possibilities for visualizations of real-world places. Such visualizations could be used for presentation, pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d90cdf5f20c44269b6b530c5714ae3a
Publikováno v:
La Revista Icono 14, Vol 15, Iss 1 (2017)
El presente artículo explora la construcción de divinidades en los videojuegos y sus implicaciones narrativas a partir de una reflexión sobre la evolución tecnológica, el reencantamiento mítico y el transhumanismo. Tras una revisión teórica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06a44a26a78c41c583c5df5e32d61f83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 9, Iss 2, p 118 (2020)
ISPRS International Journal of Geo-Information
Volume 9
Issue 2
ISPRS International Journal of Geo-Information
Volume 9
Issue 2
Game engines are not only capable of creating virtual worlds or providing entertainment, but also of modelling actual geographical space and producing solutions that support the process of social participation. This article presents an authorial conc
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information
Volume 9
Issue 1
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 9, Iss 1, p 17 (2020)
Volume 9
Issue 1
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 9, Iss 1, p 17 (2020)
The city-building game Cities: Skylines simulates urban-related processes in a visually appealing 3D environment and thus offers interesting possibilities for visualizations of real-world places. Such visualizations could be used for presentation, pa
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rosengren, Simon, Viktorsson, Ludvig
Kontextmedvetna spel låter den reella omgivningenpåverka aspekter av spelinnehållet. Då kontextmedvetna spel i en mobil miljö är ett väl utforskat område saknas forskning kring dess möjlighet att även fungera i en stationär miljö. I denna
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-20405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.