Zobrazeno 1 - 10
of 46 274
pro vyhledávání: '"ciss"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skjöld, Göran1 goran.skjold@hbsekon.se, Lewis, Peter2
Publikováno v:
Optometry & Visual Performance. Mar2023, Vol. 11 Issue 1, p10-15. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tomography, Vol 10, Iss 2, Pp 203-214 (2024)
Background: Constructive interference in steady state (CISS) is a gradient echo magnetic resonance imaging (MRI) pulse sequence that provides excellent contrast between cerebrospinal fluid and adjacent structures but is prone to banding artifacts due
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cda21bb1df9f4b42a201f8991ebf2646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gupta, Ritu, Chinnasamy, Hariharan V., Sahu, Dipak, Matheshwaran, Saravanan, Sow, Chanchal, Mondal, Prakash Chandra
Bio-spinterfaces present numerous opportunities to study spintronics across the biomolecules attached to (ferro)magnetic electrodes. While it offers various exciting phenomena to investigate, it's simultaneously challenging to make stable bio-spinter
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.11505
Autor:
Vensaus, Priscila1,2,3 (AUTHOR), Liang, Yunchang1,2 (AUTHOR), Zigon, Nicolas4 (AUTHOR), Avarvari, Narcis4 (AUTHOR), Mujica, Vladimiro5 (AUTHOR), Soler-Illia, Galo J. A. A.3 (AUTHOR), Lingenfelder, Magalí1,2 (AUTHOR) maggie@lingenfelder-lab.com
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics. 3/21/2024, Vol. 160 Issue 11, p1-6. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.