Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"chinese as second language learning"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 27, Iss 3, Pp 102-113 (2024)
Existing studies have evidenced that mobile-assisted vocabulary learning, which allows students to create artefacts and engage in productive skills, can help them in vocabulary learning. However, there remains little research and validated approaches
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2833489059ba4760a115101a08dfefb1
Publikováno v:
Handbook of Mobile Teaching and Learning ISBN: 9783642419812
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b17d7ee5b9bb1696c0c28c0af920c591
https://doi.org/10.1007/978-3-642-41981-2_102-1
https://doi.org/10.1007/978-3-642-41981-2_102-1
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chai-Chi Chang, 張佳琪
100
Chinese language is used by the most population in the world currently, and more & more people are willing to learn this language. There are more than 20,000 foreign students come to Taiwan to study Chinese in these few years. The main purpo
Chinese language is used by the most population in the world currently, and more & more people are willing to learn this language. There are more than 20,000 foreign students come to Taiwan to study Chinese in these few years. The main purpo
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/48281730862676553220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-18. 18p.
Publikováno v:
Asian Englishes; Nov2023, Vol. 25 Issue 3, p376-390, 15p
Publikováno v:
Reading & Writing; Sep2023, Vol. 36 Issue 7, p1685-1704, 20p
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. May2019, Vol. 42 Issue 2, p213-238. 26p.