Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"children's participation in decision making"'
Autor:
Matilda Lindberg, Susanna Hedenborg
Publikováno v:
Forskning og Forandring, Vol 4, Iss 2, Pp 128-147 (2021)
Swedish compulsory school education rests upon the foundation of democracy, and the Curriculum for the compulsory school, preschool class and school-age educare 2011 (Skolverket, 2018) stresses that children should have the opportunity to take initia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbf3f019120f437f96ebfc185e4b9535
Autor:
Oksana Ostroverkh, Anna Tikhomirova
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 3, Pp 260-283 (2021)
This article looks into the legal and psychological aspects of child and youth participation in discussions and decision making on issues relating to their lives and gives an overview of the current trends in participatory development. Participatory
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3629a226b550498087b0d0f651054658
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 10, Iss 3, p 100 (2021)
The global disconnect between the Sustainable Development Goals (SDGs) and the Convention on the Rights of the Child (CRC), has been described as ‘a missed opportunity’. Since devolution, the Welsh Government has actively pursued a ‘sustainable
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ea9ccd4e88f4ca7928b14e43b300ba7
Publikováno v:
Dr Malvika Unnithan
Social Sciences, Vol 10, Iss 100, p 100 (2021)
Social Sciences
Volume 10
Issue 3
Social Sciences, Vol 10, Iss 100, p 100 (2021)
Social Sciences
Volume 10
Issue 3
The global disconnect between the Sustainable Development Goals (SDGs) and the Convention on the Rights of the Child (CRC), has been described as ‘a missed opportunity’. Since devolution, the Welsh Government has actively pursued a ‘sustainable
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.