Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"children's influence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ayadi, Kafia, Muratore, Isabelle
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2020, Vol. 48, Issue 4, pp. 348-362.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-09-2019-0291
Autor:
Carina Hjelmér
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 11, Iss 2, Pp 144-158 (2020)
The aim of this article is to acquire knowledge regarding children’s influence and the construction of gender during free play situations in preschools in different local contexts. Attention is focused on both children’s choices and pedagogical p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60ad22b5df844c118a43d36bd0d0dfae
Autor:
Disa Bergnehr
Publikováno v:
Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk, Vol 5 (2019)
Denna artikel diskuterar hur begreppen barnperspektiv och barns perspektiv definieras i nordisk forskning, och hur barns aktörskap framkommer i dessa texter. Tillämpningen av närliggande begrepp, som barns röster, inflytande och kompetens, belyse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a93e1058dc54facb57e1261e58c3251
Publikováno v:
Early Years. :1-14
This study explores young children’s possibilities for influence in situations of child–educator disagreement in Finnish early childhood education and care (ECEC). Data were gathered from observations conducted in four ECEC groups of under three
Autor:
Olsson Abrahamsson, Moa, Wiklund, Emma
Syftet med undersökningen var att undersöka barns inflytande i utformningen av förskolans utomhusmiljö, utifrån hur förskollärare definierar barns inflytande. De frågor som ställs är: hur förskollärare beskriver barns inflytande, hur för
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hig:diva-43580
The aim of this study is to contribute with increased knowledge about how preschool teachers can promote children's influence and participation in physics teaching. To investigate this, a web survey was sent out to preschool teachers in a medium-size
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-96020
This paper examines children's opportunities to participate in everyday child–parent conflicts as revealed in young boys' fictional narratives. The data were collected from 19 boys aged 3–6 years using the Story Magician's Play Time method. Narra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::96df1d84117aa719019dd4220e284525
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307064421
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307064421
Autor:
Jonynienė, Gintarė, Armenakyan, Anahit, Dikčius, Vytautas, Gineikienė, Justina, Urbonavičius, Sigitas
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies. 5(10):79-96
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=38307
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.