Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"children's expression"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naoko, Kanou
Publikováno v:
桜の聖母短期大学紀要 = Bulletin of Sakura no Seibo Junior College. 45:65-76
In this paper, the researchers sought to connect the learning process of child “A” with the parents through a dialogue based on the comments added by the parents to the documentation of the child’s play activity from the ages of 6-7.As a result
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smenderovac, Ivana
Likovni odgoj i obrazovanje važni su za cjelokupni razvoj predškolskog djeteta. U razvoju djetetovog likovnog izražavanja prisutno je; razvoj psihomotorike ruke i šake, znanja i spoznaja o okolini te prijelaz iz intelektualnog u vizualni realizam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4017::988785560b10c918f3b016163d360ca0
https://repozitorij.unipu.hr/islandora/object/unipu:6256
https://repozitorij.unipu.hr/islandora/object/unipu:6256
Autor:
SAIGO, Minako
Publikováno v:
京都大学大学院教育学研究科紀要. 65:317-329
本稿は、1920年代から30年代にかけてジョン・デューイが行った「子ども中心主義」批判を再検討することを課題とする。中でもデューイとマーガレット・ノームバーグの論争に着目し、
Autor:
Rundqvist, Diana
The aim of this study is to investigate how preschool children, aged 3-5 years, create meaning of static electricity in an activity led by a pedagogue, how this is expressed and what part the pedagogue takes in children’s meaning making. The method
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-78031
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
人文・社会科学論集 = Toyo Eiwa journal of the humanities and social sciences. 34:57-68
The aim of this paper is to study a teaching method of art and craft combining art appreciation and its creative application for lower graders in primary schools. We used the case of running a workshop of creating pictures books. The children were as
Publikováno v:
松山東雲女子大学人文科学部紀要. 23:15-24
本研究では、幼稚園での 5歳児クラスの小集団がオノマトペの絵本を題材に、声と動きをつくるグループワークを通して、5歳児の協同のかかわりや創作性について検討することを目的と
Publikováno v:
福山市立大学教育学部研究紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, Fukuyama City University. 3:19-28
We should provide children with the conditions in which they can safely play and enjoy inquiring into the world around them. Children cannot express themselves with confidence without feeling protected. This also guarantees the interactive relationsh