Zobrazeno 1 - 10
of 367
pro vyhledávání: '"children's books in translation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Policy Analysis and Strategic Research. 14:47-61
Constructivist approach is based on constructing, explaining, interpreting and transferring any given knowledge in mind and generating new information from the current one, rather than memorising it. Since the constructivist approach that was put int
Autor:
Batchelder, Mildred L.
Publikováno v:
ALA Bulletin, 1966 Jan 01. 60(1), 33-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25697323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Research in Children's Literature. 9:179-196
This article is part of a larger research project investigating small, innovative Polish children's publishing companies. As shown in previous studies, these ‘Lilliputian publishers’ were important initiators of change in the cultural repertoire
Autor:
Haidee Kruger
Publikováno v:
Southern African Linguistics and Applied Language Studies. 29:293-311
This paper presents the results of a macrotextual and paratextual analysis of a sample of 42 English and Afrikaans children's books (21 source texts and their translations). The sample consists of books for the age group six to 12, and includes reade
Autor:
Kruger, Haidee
Publikováno v:
Southern African Linguistics and Applied Language Studies; Vol 29, No 3 (2011)
This paper presents the results of a macrotextual and paratextual analysis of a sample of 42 English and Afrikaans children’s books (21 source texts and their translations). The sample consists of books for the age group six to 12, and includes rea
Autor:
Goldsmith, Annette Y.
Thesis (Ph. D.)--Florida State University, 2009.
Advisor: Eliza T. Dresang, Florida State University, College of Information. Title and description from dissertation home page (viewed Aug. 5, 2009). Document formatted into pages; contains xii, 1
Advisor: Eliza T. Dresang, Florida State University, College of Information. Title and description from dissertation home page (viewed Aug. 5, 2009). Document formatted into pages; contains xii, 1
Externí odkaz:
http://etd.lib.fsu.edu/theses/available/etd-04102009-150504
Autor:
Gillian Lathey
Publikováno v:
Understanding Children's Books: A Guide for Education Professionals
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c95268ced00993d526c7fe10240e264f
https://doi.org/10.4135/9781446269442.n7
https://doi.org/10.4135/9781446269442.n7