Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"childhood play"'
Autor:
Çarkaxhiu Bulut G, Yorguner N
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 16, Pp 4315-4327 (2023)
Gresa Çarkaxhiu Bulut,1 Nese Yorguner2 1Department of Psychology, Galata University, Istanbul, Turkey; 2Department of Psychiatry, Marmara University Medical School, Istanbul, TurkeyCorrespondence: Gresa Çarkaxhiu Bulut, Department of Psychology, Ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d5e300babb140a1ad32bb04db17ac76
Autor:
Setya Murni, Dewi Ariyani
Publikováno v:
Zuriah, Vol 3, Iss 2, Pp 75-86 (2022)
Currently, there is a rise in the number of reports about violence and nonconformities committed by young children. This condition is very worrying, considering that the world of children should be playing and learning. The purpose of this study is t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d349e82d7314a11ad4a7d8ba1566976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sergio Serrada-Tejeda, Marta Pérez-de-Heredia-Torres, Susan H. Knox, Patricia Sánchez-Herrera-Baeza, Rosa M. Martínez-Piédrola, Paula Obeso-Benítez, Sergio Santos-del-Riego
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 6, p 965 (2023)
Background: The Revised Knox Preschool Play Scale (RKPPS) is a comprehensive assessment test that observes the level of play development; however, there is no culturally adapted version available with stable psychometric values that would allow its w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaf04a2c9d6b460f9b29fd076a63cea4
Publikováno v:
Paidéia (Ribeirão Preto), Vol 30 (2020)
Abstract Considering the relations between play and child development and the marginalization of play at school, evidenced in previous studies, this case study aimed to analyze children’s and teacher’s participation in the constitution of playing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bea28e14d1404ed6a358f22a91239f77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bastin, Rohan
Publikováno v:
Australian Journal of Anthropology. Dec2008, Vol. 19 Issue 3, p373-376. 4p.