Zobrazeno 1 - 10
of 422
pro vyhledávání: '"childhood curriculum"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 14, Pp e33781- (2024)
This research examines the unique Chinese approaches to implementing the Early Childhood Curriculum (ECC) in Shenzhen and Hong Kong, drawing on School-based Curriculum Development (SBCD) studies. A total of 200 administrators and teachers were interv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10d17692355e4159b6bff377248ec9b8
Autor:
Erzsebet Habinyak
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 3, Iss 3, Pp 322-332 (2022)
Romania inherited a tightly controlled and strictly regulated mass education system from socialism, which inevitably has gone through a systematic reform. However, transformation or change of any education system does not take place for its own sake,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f1ff125063440ccb17d74b25efce5e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oltean, Alexandra Ioana
Publikováno v:
Educatia 21 / Education 21. (21):175-182
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1043222
Publikováno v:
Edukasia, Vol 4, Iss 1 (2022)
In High (Scope) learning, children get direct playing experience because they are actively involved in learning through the use of various existing game tools, the learning environment is divided into several corners or areas both indoors and outdoor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff163854a51346cbaf78cd70fa70d6c0
Autor:
Phelan, Ellen
Publikováno v:
Problemy Wczesnej Edukacji / Issues in Early Education. XVI(3 (50)):97-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1008970