Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"childcare setting"'
Autor:
Amoolya Vusirikala, Yanshi, Charlotte Robin, Sam Rowell, Girija Dabke, Georgina Fox, Jade Bell, Rohini Manuel, Claire Jenkins, Nicola K Love, Noel McCarthy, Dana Sumilo, Sooria Balasegaram
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Shiga toxin-producing Escherichia coli (STEC) infections are a significant public health concern as they can cause serious illness and outbreaks. In England, STEC incidence is highest among children and guidance recommends that ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae6e1f4da17941c29d30e31d2cc1daaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angela C. Flynn, Fatma Suleiman, Hazel Windsor‐Aubrey, Ingrid Wolfe, Majella O'Keeffe, Lucilla Poston, Kathryn V. Dalrymple
Publikováno v:
Maternal and Child Nutrition, Vol 18, Iss 3, Pp n/a-n/a (2022)
Abstract The prevalence of childhood obesity is increasing worldwide with long‐term health consequences. Effective strategies to stem the rising childhood obesity rates are needed but systematic reviews of interventions have reported inconsistent e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/672b234657a94835935debb8119fbd35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background. While the benefits of including children with special needs in an educational childcare program are widely recognized for the children, their peers and their parents or caregivers, the approach calls for flexibility. It is also essential
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f4f5399981e61f101bd0b425dcf56ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.