Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"childcare quality"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The present study aimed to examine the longitudinal promotive and protective role of process quality in regular early childhood education and care (ECEC) centers in the context of early cumulative family risks on children’s social–emotional devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0c7db6ddac4407590f42908b8ebd79b
Autor:
Tobias Hecker, Getrude Mkinga, Anette Kirika, Mabula Nkuba, Justin Preston, Katharin Hermenau
Publikováno v:
Preventive Medicine Reports, Vol 24, Iss , Pp 101593- (2021)
An increasing number of orphans in low- and middle-income countries are living in institutional care facilities where they experience poor quality of care and ongoing maltreatment. To prevent maltreatment, we tested the effectiveness and feasibility
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5c26d541c794f568302b3945512a011
Autor:
Elisabet Solheim Buøen, Ratib Lekhal, Stian Lydersen, Turid Suzanne Berg-Nielsen, May Britt Drugli
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The effectiveness of the Thrive by Three intervention, a 10-month, multicomponent, in-service professional development model to promote the quality of caregiver-toddler interactions (i.e., process quality), was tested utilizing a clustered randomized
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5f4fe84a4144165a5f9755a22f050dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lilly-Marlen Bihler, Alexandru Agache, Katharina Kohl, Jessica A. Willard, Birgit Leyendecker
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
The quality of early childhood education and care (ECEC) is important for children’s development. One instrument that was developed to assess an aspect of ECEC quality is the Classroom Assessment Scoring System for pre-kindergarten children (CLASS
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15e012768cc0412b82aaa012338d526a
Autor:
NANAKIDA, Atsushi
Publikováno v:
幼年教育研究年報. 43:47-54
The purpose of this study was to understand the effects of the Early Childhood Education Advisor Visitation Project in Hiroshima Prefecture on improving the quality of childcare in kindergartens, nursery schools, and certified childcare centers (here
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The present study aimed to examine the longitudinal promotive and protective role of process quality in regular early childhood education and care (ECEC) centers in the context of early cumulative family risks on children’s social-emotional develop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a023f12a9de91810afbdb3e60a294ee7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.