Zobrazeno 1 - 10
of 816
pro vyhledávání: '"child with visual impairment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. N. Svyatkina, N. A. Tsvetkova
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 8, Pp 179-187 (2022)
The article presents the results of testing the hypothesis about the presence of destructive tendencies in the socio-psychological status of mothers in families raising children with visual impairments, as well as about the disharmonious nature of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89ecb1614ab1474fb6e388b8805e0bbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vestnik Universiteta. :179-187
The article presents the results of testing the hypothesis about the presence of destructive tendencies in the socio-psychological status of mothers in families raising children with visual impairments, as well as about the disharmonious nature of th
Publikováno v:
Disability and rehabilitation.
Congenital visual impairment and additional disabilities (VIAD) may hamper the development of a child's communication skills and the quality of overall emotional availability between a child and his/her parents. This study investigated the effects of
A INCLUSÃO NA EDUCAÇÃO INFANTIL:O ESTUDO DE CASO DE UMA CRIANÇA COM DEFICIÊNCIA VISUAL. (Portuguese)
Publikováno v:
Contrapontos; 2017, Vol. 17 Issue 1, p71-93, 23p
Publikováno v:
Education of Children with Special Needs ISBN: 9783031136450
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ce700579efde3a3b19e1596a9f6efe2e
https://doi.org/10.1007/978-3-031-13646-7_49
https://doi.org/10.1007/978-3-031-13646-7_49
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação Especial, Vol 12, Iss 3, Pp 393-412 (2006)
O desenvolvimento cognitivo da criança com necessidades especiais pode ser afetado por padrões inadequados de mediação materna, decorrente das baixas expectativas das mães acerca da capacidade cognitiva infantil, que se constroem a partir da com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02a23fb9d49646a3bc1040a10df9130c
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.