Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"child welfare students"'
Autor:
Park, Tae Kyung1 tpark4@uccs.edu, Pierce, Barbara2
Publikováno v:
Journal of Evidence-Based Social Work (2640-8066). Nov/Dec2024, Vol. 21 Issue 6, p641-653. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elizabeth Jane Greeno, Lisa Fedina, Berenice Rushovich, Caroline Burry, Debra Linsenmeyer, Christopher Wirt
Publikováno v:
Advances in Social Work, Vol 18, Iss 2, Pp 474-489 (2017)
Title IV-E Education for Public Child Welfare training programs are designed to build knowledge and practice skills among students and current child welfare workers in efforts to build a competent and highly trained workforce. A mixed methods study w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/584f2306054843e9b5ca34cb43035d1b
Publikováno v:
Nordic Social Work Research. :1-14
Autor:
Greeno, Elizabeth J.1,2 egreeno@ssw.umaryland.edu, Fedina, Lisa2, Rushovich, Berenice2,3, Moore, Jessica E.2, Linsenmeyer, Debra2, Wirt, Christopher2
Publikováno v:
Child & Family Social Work. Nov2017, Vol. 22 Issue 4, p1374-1382. 9p. 4 Charts.
Autor:
Joakim Finne, Ira Malmberg-Heimonen
Publikováno v:
Journal of Evidence-Based Social Work
Evidence-based practice (EBP) has increasingly become a part of social work education, but there is a lack of knowledge about students’ attitudes towards it. This study evaluated Norwegian social work students’ attitudes towards research-supporte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15de9969c73781ea2e025bc3552b620d
https://hdl.handle.net/11250/2993172
https://hdl.handle.net/11250/2993172
Autor:
Debra Linsenmeyer, Elizabeth J. Greeno, Caroline L. Burry, Berenice Rushovich, Lisa Fedina, Christopher Wirt
Publikováno v:
Advances in Social Work, Vol 18, Iss 2, Pp 474-489 (2017)
Title IV-E Education for Public Child Welfare training programs are designed to build knowledge and practice skills among students and current child welfare workers in efforts to build a competent and highly trained workforce. A mixed methods study w
Autor:
Debra Linsenmeyer, Berenice Rushovich, Elizabeth J. Greeno, Lisa Fedina, Christopher Wirt, Jessica E. Moore
Publikováno v:
Child & Family Social Work. 22:1374-1382