Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"child L2 acquisition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Sprachwissenschaft, Vol 36, Iss 1, Pp 79-106 (2017)
We investigated the acquisition of subject-verb agreement (SVA) in German based on spontaneous speech data from both typically developing (TD) and language-impaired (SLI) children learning German as a second language (L2), and from language-impaired
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d99ea885d9945928445334e0734a783
Publikováno v:
Second Language Research, 2015 Jul 01. 31(3), 309-341.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26375817
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harakchiyska, Tsvetelina
Publikováno v:
Buletinul Științific al Universității Tehnice de Construcții București Seria: Limbi Străine și Comunicare / Scientific Journal of the Technical University of Civil Engineering Bucharest Series: Foreign Languages and Communication. VI(1):7-19
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=481711
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Languages, Vol 2, Iss 4, p 22 (2017)
The aim of this small-scale study (22 participants) was to analyze how L1-Spanish L2-English children interpret English noun phrases (NPs) by taking into consideration two variables: children’s age and amount of input. These two variables were stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9662510d24ce4d1db17e08cc5c19942a
Autor:
Ntalli, Athina
This thesis examines the acquisition of finiteness in English by child L2 learners by investigating the impact of the age of onset and the role of the learners��� L1 on their L2 acquisition. Following Meisel���s hypothesis that children o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7a7cbad3c704cf2266c47b9b682bcd34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.