Zobrazeno 1 - 10
of 632
pro vyhledávání: '"child–computer interaction"'
Publikováno v:
SoftwareX, Vol 27, Iss , Pp 101737- (2024)
The virtual Cross Array Task (CAT) is an educational platform designed to evaluate algorithmic thinking (AT) skills among students within Swiss compulsory education. This tool introduces an adaptable multi-interface system, enabling users to interact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bf75bc8366746e59630cd62d4bf1520
Autor:
Juan Carlos Ruiz-Garcia, Ruben Tolosana, Ruben Vera-Rodriguez, Aythami Morales, Julian Fierrez, Javier Ortega-Garcia, Jaime Herreros-Rodriguez
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 117436-117449 (2024)
This article provides a comprehensive overview of recent research in the area of Child-Computer Interaction (CCI). The main contributions of the present article are two-fold. First, we present a novel longitudinal CCI database named ChildCIdbLong, wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8394bba447e84ef28657b542e11e56ee
Autor:
Adrian Stock, Oliver Stock, Julia Mönch, Markus Suren, Nadine Nicole Koch, Günter Daniel Rey, Maria Wirzberger
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 5 (2024)
IntroductionSignificant threats to our environment tremendously affect biodiversity and related gains. Particularly wild bees actively contribute by pollinating plants and trees. Their increasing extinction comes with devastating consequences for nut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4004a6c29c0e46ad9b203664694da5cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valentina Andries, Judy Robertson
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 5, Iss , Pp 100176- (2023)
As voice-based Conversational Assistants (CAs), including Alexa, Siri, Google Home, have become commonly embedded in households, many children now routinely interact with Artificial Intelligence (AI) systems. It is important to research children's ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c56dd6056b614140b6c4e867e3c3a3be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.