Zobrazeno 1 - 10
of 5 815
pro vyhledávání: '"child–computer interaction"'
Autor:
Michail Giannakos
This book is about the ways in which experiments can be employed in the context of research on learning technologies and child–computer interaction (CCI). It is directed at researchers, supporting them to employ experimental studies while increasin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction June 2023 36
Autor:
Tolosana, Ruben, Ruiz-Garcia, Juan Carlos, Vera-Rodriguez, Ruben, Herreros-Rodriguez, Jaime, Romero-Tapiador, Sergio, Morales, Aythami, Fierrez, Julian
Publikováno v:
IEEE Transactions on Emerging Topics in Computing, 2022
This article provides an overview of recent research in Child-Computer Interaction with mobile devices and describe our framework ChildCI intended for: i) overcoming the lack of large-scale publicly available databases in the area, ii) generating a b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.01405
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction September 2022 33
Autor:
Iivari, Netta, Sharma, Sumita, Ventä-Olkkonen, Leena, Molin-Juustila, Tonja, Kuutti, Kari, Holappa, Jenni, Kinnunen, Essi
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction June 2022 32
Autor:
Lehnert, Florence Kristin, Niess, Jasmin, Lallemand, Carine, Markopoulos, Panos, Fischbach, Antoine, Koenig, Vincent
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction June 2022 32