Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"chemistry course"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Teknologi Pendidikan, Vol 22, Iss 1 (2020)
This study aims to find out the impact of instructional media and intrapersonal intelligence on the learning outcome of Chemistry course of students of SMP Negeri 90 Jakarta. This study applies experimental method with Treatment by level 2x2 research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaed80faa14f403dab1c328a8710f754
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 6, Iss 3, Pp 1-17 (2018)
In the study, the aim was to examine comparatively the subjects in the physics and chemistry course books, which are designed in accordance with the physics and chemistry education programs, and to deal with common concepts found in these two discipl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60d9183f95de4cfb97a3018a1f718f50
Autor:
Burak Çiftçi, Abdullah Aydın
Publikováno v:
Journal of the Turkish Chemical Society Section C Chemical Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-16 (2018)
n this study, it was aimed to compare the attainments included in the Solutions Unit of the Secondary Education Chemistry Curriculum of Turkey and Ethiopia in terms of implications, expressions and emphasis similarities. Problem Solving and Descripti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48f1c68e91ec435baf0ac7c075a4e468
Autor:
Olivia H. Wilkins, Camillus F. Buzard
Publikováno v:
Prompt, Vol 2, Iss 1, Pp 26-37 (2018)
A major challenge in teaching is helping students integrate course concepts to understand the big picture of a field and apply those concepts in new situations. To address this challenge in a tutorial course about astrochemistry (taught by graduate s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4868b50fc4f541b3a5dcf50028db5bcf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Turkish Chemical Society Section C Chemical Education, Vol 2, Iss 2, Pp 135-184 (2017)
It’s extremely important to know how much the changes made in the 2017 Chemistry Curriculum could solve the problems of the teachers who apply the 2013 Chemistry Curriculum. Based on this idea, first the Chemistry teachers’ views about the 2013 C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47817b5f1efe4b7f90d02f5501ac17de
Autor:
Ruben Dario Parra
Publikováno v:
Journal of Effective Teaching in Higher Education, Vol 2, Iss 1 (2019)
This paper describes various pedagogical efforts implemented to promote significant learning in a computational chemistry course. The taxonomy of significant learning advanced by Fink (2003) is used as a framework to discuss the results. In this taxo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff9c6747397745578e641220edde0d7c