Zobrazeno 1 - 10
of 477
pro vyhledávání: '"chasm"'
Research of the present situation and development trend of intelligent coal mine construction market
Autor:
Lin ZHANG, Guofa WANG, Zhiguo LIU, Jiaxing FU, Dandan WANG, Yaqi HAO, Lingyu MENG, Jianzhong ZHANG, Zhaoyu ZHOU, Liang ZHANG, Jie QIN
Publikováno v:
Meitan kexue jishu, Vol 52, Iss 11, Pp 29-44 (2024)
The current situation and future development trend of the intelligent construction market in coal mines are the focus of attention for industry management departments, coal production enterprises, technology support enterprises, and other potential e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/019b45260cb24440b1db615d52619b2c
Autor:
SULWAY, NIKE
Publikováno v:
Marvels & Tales. Spring2022, Vol. 36 Issue 1, p87-97. 11p.
Autor:
Funk, Jen
Publikováno v:
Library Journal. Jun2023, Vol. 148 Issue 6, p93-93. 1/5p.
Autor:
Michael Kahn
Publikováno v:
South African Journal of Science, Vol 119, Iss 11/12 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2baffd7201a9436b9e014bf174c427e4
Autor:
Miller, Jacob A.
Publikováno v:
Kybernetes, 2021, Vol. 51, Issue 5, pp. 1775-1799.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-11-2020-0770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 12, Iss 6 (2022)
In chasm theory, it is found from field data that many new products have an initial sales peak followed by a decline. In some cases, this decline lasts for a long period of time, which is named a chasm or crack. In this study, we model the phenomenon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a67af03c854424185cfef6d8cf532d8
Publikováno v:
Massachusetts Review. Winter2018, Vol. 59 Issue 4, p666-667. 2p.
Autor:
Glăvan, Gabriela1
Publikováno v:
Romanian Journal of English Studies. Dec2016, Vol. 13 Issue 1, p110-115. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.