Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"change in psychotherapy"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThis systematic review identified qualitative and mixed-methods empirical studies on psychotherapy from dialogical and narrative approaches, aiming to address the following questions: (1) How are subjectivity and intersubjectivity qualita
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9897fce8b79d43baab6f243db1c68639
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology, Vol 12, Iss 1 (2021)
Background: The International Trauma Questionnaire (ITQ) is a validated measure that assesses ICD-11 posttraumatic stress disorder (PTSD) and complex PTSD (CPTSD). An important task is to determine whether the ITQ is an appropriate evaluative measure
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62d394e757114f66a0d6e887c1b0547c
Autor:
Holub, David, Telerovský, Roman, Benešová, Miroslava, Karpíšek, Radim, Nondek, Michal, Peřich, Tomáš, Viktorinová, Michaela, Tischler, Lydia
Publikováno v:
Psychoterapie : praxe - inspirace - konfrontace / Psychotherapy. 13(3):222-243
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=895343
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afe042e20db74ecc9df4339d1ea44db3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.