Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"central auditory pathway disorders"'
Autor:
Renata Aparecida Leite, Haydée Fiszbein Wertzner, Isabela Crivellaro Gonçalves, Fernanda Cristina Leite Magliaro, Carla Gentile Matas
Publikováno v:
Clinics, Vol 69, Iss 3, Pp 212-218 (2014)
OBJECTIVES: This study investigated whether neurophysiologic responses (auditory evoked potentials) differ between typically developed children and children with phonological disorders and whether these responses are modified in children with phonolo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4211f538cc1948a390fef0d9ebd976be
Publikováno v:
Practical Neurology
Autor:
Zakieh Fallahzadeh, Seyyed Ali Akbar Tahaei, Fahimeh Hajiabolhassan, Shohreh Jalaie, Mohammad Rahim Shahbodaghi, Nematollah Rouhbakhsh
Publikováno v:
Auditory and Vestibular Research, Vol 22, Iss 3 (2017)
Background and Aim: Staggered spondaic words (SSW) test examines central auditory nervous system. Some researches show stuttering causes hyperactivity in motor system of the right hemisphere and cerebellum and decreases activity in the left hemispher
Autor:
Haydée Fiszbein Wertzner, Renata Aparecida Leite, Carla Gentile Matas, Fernanda Cristina Leite Magliaro, Isabela Crivellaro Gonçalves
Publikováno v:
Clinics; v. 69 n. 3 (2014); 212-218
Clinics; Vol. 69 Núm. 3 (2014); 212-218
Clinics; Vol. 69 No. 3 (2014); 212-218
Clinics
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Clinics, Vol 69, Iss 3, Pp 212-218 (2014)
Clinics, Volume: 69, Issue: 3, Pages: 212-218, Published: MAR 2014
Clinics; Vol. 69 Núm. 3 (2014); 212-218
Clinics; Vol. 69 No. 3 (2014); 212-218
Clinics
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Clinics, Vol 69, Iss 3, Pp 212-218 (2014)
Clinics, Volume: 69, Issue: 3, Pages: 212-218, Published: MAR 2014
OBJECTIVES: This study investigated whether neurophysiologic responses (auditory evoked potentials) differ between typically developed children and children with phonological disorders and whether these responses are modified in children with phonolo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.