Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"celebrity selection"'
Autor:
Shukla, Shekhar, Dubey, Ashish
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 2, pp. 189-220.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-04-2020-0074
Autor:
Alegría Olmedo, E. J. Milner‐Gulland, Daniel W. S. Challender, Laure Cugnière, Huong Thi Thu Dao, Linh Bao Nguyen, Ana Nuno, Emelyne Potier, Martin Ribadeneira, Laura Thomas‐Walters, Anita Kar Yan Wan, Yifu Wang, Diogo Veríssimo
Publikováno v:
Conservation Science and Practice, Vol 2, Iss 10, Pp n/a-n/a (2020)
Abstract The use of celebrities in marketing campaigns is widespread globally, including in environmental conservation. Celebrity endorsements are pervasive, but there is limited evidence of their effectiveness. We conducted a review of celebrity‐e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a8c9501eb074e6788e0d879a8213c95
Autor:
E. J. Milner-Gulland, Yifu Wang, Anita Kar Yan Wan, Daniel W.S. Challender, Diogo Veríssimo, Martin Ribadeneira, Ana Nuno, Alegria Olmedo, Emelyne Potier, Huong Thi Thu Dao, Linh Bao Nguyen, Laura Thomas-Walters, Laure Cugnière
Publikováno v:
Conservation Science and Practice, Vol 2, Iss 10, Pp n/a-n/a (2020)
The use of celebrities in marketing campaigns is widespread globally, including in environmental conservation. Celebrity endorsements are pervasive, but there is limited evidence of their effectiveness. We conducted a review of celebrity‐endorsed e
Autor:
Aspa, Jukka Kimmo Antero
This master thesis will discuss elements of using celebrity in marketing communication. Theory will cover basic communication process, Elaboration Likelihood Model, and meaning transfer model but main focus will be in discussing various celebrity sel
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10838
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.