Zobrazeno 1 - 10
of 22 015
pro vyhledávání: '"cefr"'
Autor:
Liyana Tengku Mohamed Fauzi, Tg Nur1 nurliyana2701@uitm.edu.my, Anuar Yusoff, Muhammad Saiful1, Mohd Ramli, Nor Fazlin2
Publikováno v:
Journal of Nusantara Studies. 2024, Vol. 9 Issue 2, p474-489. 16p.
Relying on human experts to evaluate CEFR speaking assessments in an e-learning environment creates scalability challenges, as it limits how quickly and widely assessments can be conducted. We aim to automate the evaluation of CEFR B2 English speakin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12226
Autor:
Ramadhan Jabal Primadana, Maswani Maswani, Muhbib Abdul Wahab, Achmad Fudhaili, Raswan Raswan
Publikováno v:
Arabiyatuna: Jurnal Bahasa Arab, Vol 8, Iss 2, Pp 559-578 (2024)
This research aims to develop effective and structured teaching materials in CEFR Level A1-A2-based Arabic listening and speaking skills for use in Alexandria Islamic School Bekasi. Unlike previous research that used CEFR for curriculum creation, thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/887d60acf39e4cb2afef1d39d58dcbef
Autor:
Na-Young Kim1 alicekimnayoungkim@gmail.com
Publikováno v:
Multimedia-Assisted Language Learning. 2024, Vol. 27 Issue 2, p23-45. 23p.
Publikováno v:
Devir Educação, Vol 8, Iss 1 (2024)
O presente texto expõe a análise de uma pesquisa-ação realizada ao longo do ano de 2022, que resultou na produção de um site de viagens em inglês que faz parte de uma dissertação defendida no programa de mestrado em educação básica (PPGEB
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbb8261eff6b4a3d85ce34bc8c1533d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Неперервна професійна освіта: теорія та практика, Vol 2, Iss 79, Pp 77-88 (2024)
The article emphasizes the crucial role of language proficiency as well as language sensitivity, especially within multilingual classroom environments, underlining the significance of adhering to the Common European Reference of Languages (CEFR) as a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5bc018c90e840eea7f5a718439a939d
Publikováno v:
Journal of English Education and Teaching, Vol 8, Iss 2, Pp 451-467 (2024)
The objective of this study is to evaluate and enhance the effectiveness of Communicative Language Teaching in the context of CEFR-based English language learning. The population consisted of students from State Junior High School (SMPN) 8 in Jambi.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea86d9b3ab9e4175b88ba30ddc17afd3