Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"career-change teachers"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 857 (2024)
Career-change teachers (CCTs) are a growing group within the international secondary teacher workforce. In the context of a global teacher shortage, it is important to interrogate career-change student teachers’ (CCSTs’) experiences, so they can
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/930b1f263f834ce389f807aaa1f2483f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technology, Pedagogy and Education. 30:323-344
Studies continue to highlight the value career-change teachers bring to teaching. Yet, little research has investigated the incumbent technology skills and beliefs of this cohort, and how these skills impact their future teaching practice. This artic
Fundamental to career-changers’ successful transition into teaching is the design and delivery of post-graduate initial teacher education (ITE) programs. Career-changers enter teaching eager to share applied knowledge from prior occupations; howeve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9dc72fb4edf2168c50f468d9fbab745a
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8y6yq/career-changers-technology-integration-beliefs-and-practice-in-initial-teacher-education-a-summative-cross-case-analysis
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8y6yq/career-changers-technology-integration-beliefs-and-practice-in-initial-teacher-education-a-summative-cross-case-analysis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Information Technologies. 25:681-705
Career-change pre-service teachers appear to offer more to teaching due to the knowledge, experiences and mindset garnered from previous vocations. How these experiences contribute to this cohort’s technology pedagogy is not well understood. This e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.