Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"campus partnerships"'
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2016, Vol. 17, Issue 5, pp. 652-670.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-10-2014-0154
The University of Arizona Library, in collaboration with the campus commercialization unit, created a partnership that contributes to the early development of inventions in the commercialization pipeline. The library-commercialization business intell
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/624672
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/624672
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/624672
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Curationis, Vol 36, Iss 1, Pp 1-13 (2013)
Background: Community involvement is one of the crucial principles in the implementation of successful community-based education programmes. However, a gap continues to exist between the rhetoric of this principle and the reality of involving or enga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd5459ddfbd9414bbdf7c835f80921b0
Publikováno v:
Curationis, Vol 36, Iss 1, Pp e1-e13 (2013)
Background: Community involvement is one of the crucial principles in the implementation of successful community-based education programmes. However, a gap continues to exist between the rhetoric of this principle and the reality of involving or enga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ef9c586281447b595f1a2f8b54d5970
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of College Orientation, Transition, and Retention, Vol 16, Iss 1 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5619dec0541f490ba55193abe5351783
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of College Orientation, Transition, and Retention, Vol 16, Iss 1 (2009)
Publikováno v:
Library Faculty & Staff Publications
Data from federally funded research must now be made publicly accessible and discoverable. Researchers must adhere to guidelines established by federal agencies, and universities must be prepared to demonstrate compliance with the federal mandate. At
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::18fd6c1ecc94aeb09c95fbffc6f41773
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1274&context=lib_pubs
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1274&context=lib_pubs