Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"cameriere method"'
Autor:
Faizal C Peedikayil, Sruthi Chandran, Soni Kottayi, Aparna T Purakkal, Athira Aravind, Seena John
Publikováno v:
Saudi Journal of Oral Sciences, Vol 9, Iss 3, Pp 180-184 (2022)
Introduction: Age estimation is an essential component of forensic science where age is a factor. Dental age is regarded as a reliable, simple, and quick method of determining age in children. The London Atlas of human tooth development and eruption
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/842894dc99ec4a918e535e67c8967709
Autor:
V.F. Makieyev, O.O. Isakova
Publikováno v:
Український стоматологічний альманах, Iss 3, Pp 63-70 (2019)
Purpose: to evaluate the chronological and dental age of children in Lviv and the Lviv region aged 10-13 years with the help of the modified formula Cameriere. Methods. Оrthopantomograms 46 children (26 boys and 20 girls) aged 10-13 years from Lviv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a95b2f678bcb484b9a09dce1d5d7daf7
Publikováno v:
Dentistry Journal, Vol 10, Iss 7, p 130 (2022)
Background: The estimation of an individual’s age is a fundamental component of forensic odontology. Literary reports found that the efficiency of Cameriere methodology for age estimation varied among many population groups. Therefore, this study a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4733e39dd93f4e3f9112dca3cf18c5af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.