Zobrazeno 1 - 10
of 2 236
pro vyhledávání: '"camera perspectives"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ervinas Gisleris, Artūras Serackis
Publikováno v:
2023 IEEE 10th Jubilee Workshop on Advances in Information, Electronic and Electrical Engineering (AIEEE).
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yeun Ho Kim
Publikováno v:
CONTENTS PLUS. 18:69-88
Publikováno v:
Mensch & Computer
This paper investigates the effect of commonly used camera perspectives (First-person perspective, over the shoulder, behind the back and from top to bottom) on locomotion efficiency in virtual reality (VR). To test this research objective in a user
Autor:
Cornelia J. Schnaars
Publikováno v:
Violence | Perception | Video Games
Cornelia J. Schnaars takes a look at early survival horror games, which instilled fear created out of fixed camera angles, clumsy controls and obscure, labyrinthine game worlds featuring eerie music, in comparison to contemporary horror. While graphi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c7968c1ddcb301bb95343e62eb6140d1
https://doi.org/10.1515/9783839450512-016
https://doi.org/10.1515/9783839450512-016
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.