Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"call transcripts"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 172178-172189 (2019)
Customer-agent conversations (i.e. call transcripts) are invaluable source for companies as they convey direct information from their customers implicit and explicit behaviour. Identifying customer-related events is an important task in customer serv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bef39f3ebc3b49d59855916e8a22d34a
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kekuda, Akshay
Natural Language Processing techniques are being widely used in the industry these days to solve a variety of business problems. In this work, we experiment with the application of NLP techniques for the use case of understanding the call interaction
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 172178-172189 (2019)
Customer-agent conversations (i.e. call transcripts) are invaluable source for companies as they convey direct information from their customers implicit and explicit behaviour. Identifying customer-related events is an important task in customer serv
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novotný, Jaromír
Z experimentu je patrné, že pro klasifikaci přepsaných telefonických hovorů podle jejich témat byl nalezen vhodný postup a metoda typu učení s učitelem viz. Tabulka 1. Co se týče metody učení bez učitele (viz. Tabulka 2) nebylo dosaž
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::494130a6279d75f4efdb57759c27a62c
http://hdl.handle.net/11025/29832
http://hdl.handle.net/11025/29832
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.