Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"buying behaviors"'
Autor:
Tong Jee Goh, Shirley S. Ho
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
Episodes of mass buying occurred in many parts of the world during the COVID-19 pandemic in 2020. This study applied the influence of presumed media influence model (IPMI) model to examine the development of intention to make more purchases during th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/605baf10cdf74fe9b2b824dd1276f09b
Publikováno v:
Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, Vol 19, Iss , Pp 100792- (2023)
The goal of this research is to help develop effective freight demand management (FDM) programs to reduce the amounts of “panic buying” purchases. Such programs are indispensable because, as explained in the paper, in “panic buying” environme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b88bfc29bf34087abcfe6418c756f8c
Autor:
ÖZTÜRK, Yakup
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 12(1):304-313
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=887420
Autor:
Kambiz Heidarzadeh Hanzaee
Publikováno v:
زن در فرهنگ و هنر, Vol 12, Iss 4, Pp 681-703 (2020)
The present study is conducted to investigate the influence of in-store mannequin models (with or without head) on customers’ buying decisions and visualizing the clothes on body, having an eye to the role of customers’ knowledge about fashion as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/070491a3bf9a4be49b26100129988b8b
Autor:
Erol Ustaahmetoğlu, Mahmut Koçan
Publikováno v:
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi, Vol 3, Iss 2, Pp 199-218 (2019)
Araştırmanın amacı, markalı ya da dökme kivi satın alan tüketicilerin kivi satın alırken dikkat ettikleri hususlar ve demografik özelliklerin satın alma davranışlarına etkisini incelemektir. Araştırmada Rize ilinin Merkez ilçesinde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a29342bdd20a432f947d7e98dc15b39a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The global effect of the COVID-19 pandemic has been enormous, affecting a wide range of areas. People are changing their lifestyles and purchasing habits, as well as their whole point of view. Multiple supply networks were tested. When the pandemic o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2e6ea4025fdfd86d6dbca88b8b153610