Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"business-driven it management."'
Autor:
Aminadabe Barbosa de Sousa, Alberto Sampaio Lima, José Neuman de Souza, José Antão Beltrão Moura
Publikováno v:
Ingeniería e Investigación, Vol 39, Iss 1, Pp 43-52 (2019)
In incident management for optical networks, when a fault or event occurs, a network element will often send a notification, in the form of an “alarm”, to operators and managers. Alarms contain valuable information to support the fault management
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3628d6109b7a4179ba81c3a458d8a517
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cesare Stefanelli, Mauro Tortonesi, Genady Ya. Grabarnik, Luca Foschini, Walter Cerroni, Filippo Poltronieri, Larisa Shwartz
Publikováno v:
IEEE Transactions on Network and Service Management. 19:322-337
The maturity of heterogeneous and hybrid public Cloud environments enables service providers to deploy there their complex IT services trusting these large and complex infrastructures. At the same time, evaluating the impact of changes at service con
Publikováno v:
2021 17th International Conference on Network and Service Management (CNSM).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mauro Tortonesi
Publikováno v:
IM
Business-driven IT management practices often involve the performance optimization of a system according to business criteria. The increased attention to dynamical aspects of the system behavior, the preference for simulative approaches rather than a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8142a93207c3c44e3540d06838e4f007
http://hdl.handle.net/11392/2341265
http://hdl.handle.net/11392/2341265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Network and Service Management. 7:132-144
Incident Management is the process through which IT support organizations manage to restore normal service operation after a service disruption. The complexity of real-life enterprise-class IT support organizations makes it extremely hard to understa
Autor:
Maristella Ribas
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFCUniversidade Federal do CearáUFC.
Cloud services are now widely used, especially in Infrastructure as a Service (IaaS), with big players offering several purchasing options, and expanding almost daily the range of offered services. Cost reduction is a major factor promoting cloud ser