Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"business service firms"'
Publikováno v:
Knowledge Management and Organizational Competence, 2003, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199259281.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Service Industries Journal. Mar2004, Vol. 24 Issue 2, p130-137. 8p.
Autor:
Moriset, Bruno, Brette, Olivier, Chareire, Olivier, Grasland, Loïc, Richaud, Alain, Thivant, Eric
Since the seminal paper by Beyers and Lindhal on 'lone eagles and high fliers' (1996), rural knowledge-based services have received little attention, although the landscape of the information economy has dramatically changed. This paper embraces a co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f4d77b152dbff16799b1537e36da5670
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00728338/file/Moriset_Rural-ITES_Final_05-09-2012x.pdf
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00728338/file/Moriset_Rural-ITES_Final_05-09-2012x.pdf
Knowledge creation and organizational learning have become central concerns in strategic management. This chapter analyzes customer relationships as a source of new organizational knowledge. Knowledge absorption from customer relationships involves t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::7d772f161837575b509d86e0826ca670
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199259281.003.0004
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199259281.003.0004
Publikováno v:
Knowledge Management and Organizational Competence
Sivula, P, Van Den Bosch, F A J & Elfring, T 2010, Competence-Based Competition : Gaining Knowledge from Client Relationships 1 . in Knowledge Management and Organizational Competence . Unesco & Oxford University Press . https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199259281.003.0004
Sivula, P, Van Den Bosch, F A J & Elfring, T 2010, Competence-Based Competition : Gaining Knowledge from Client Relationships 1 . in Knowledge Management and Organizational Competence . Unesco & Oxford University Press . https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199259281.003.0004
Knowledge creation and organizational learning have become central concerns in strategic management. This chapter analyzes customer relationships as a source of new organizational knowledge. Knowledge absorption from customer relationships involves t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f137109568563e00d36f85bfce8de4df
https://research.vu.nl/en/publications/26e73eaf-7476-44ed-8ef8-d016928060ce
https://research.vu.nl/en/publications/26e73eaf-7476-44ed-8ef8-d016928060ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.