Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"business media discourse"'
Autor:
Elena N. Malyuga
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, Vol 12, Iss 1 (2024)
The article investigates the manipulative potential of humor in business media discourse and its application in Language for Specific Purposes (LSP) teaching. Recognizing humor as a tool for simplifying complex ideas and engaging a broad audience, th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/767a0b9a92144615891e6a4770e41bf2
Autor:
Shiryaeva Oksana V.
Publikováno v:
Актуальные проблемы филологии и педагогической лингвистики, Iss 1, Pp 92-101 (2020)
The figure of the author and its representation in the text are the central problems of discourse theory, and therefore need a comprehensive study, including the material of specific discourses. The expression of representation of the author’s figu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/679934c2bf5e49b3992d844d3a894a73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cognitive Linguistics. 2007, Vol. 18 Issue 3, p467-485. 19p.
Publikováno v:
Вестник Адыгейского государственного университета. Серия 2: Филология и искусствоведение.
Анализируется феномен конвергенции стилей различных дискурсов в условиях современной коммуникации. В качестве примера рассматриваетс
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.