Zobrazeno 1 - 10
of 338
pro vyhledávání: '"business curriculum"'
Publikováno v:
The Pinnacle, Vol 2, Iss 1 (2024)
This article describes how business education can become a catalyst to drive societal development. Three solutions are provided. First, it is important to understand the learner today and what they may be experiencing in the future such as a dynamic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bfe7536dd70407287e4fcde090ad9cf
Autor:
Schroeder, Joan Vannorsdall
Publikováno v:
Journal of Small Business Management. Oct80, Vol. 18 Issue 4, p49-51. 3p.
Autor:
Emblen-Perry, Kay
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2019, Vol. 20, Issue 7, pp. 1191-1219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-10-2018-0181
Autor:
Rezaee, Zabihollah, Wang, Jim
Publikováno v:
Managerial Auditing Journal, 2018, Vol. 34, Issue 3, pp. 268-288.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MAJ-08-2017-1633
Autor:
Fisher, Josie, Bonn, Ingrid
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2017 Mar 01. 33(1), 18-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Family Business Management, 2015, Vol. 5, Issue 2, pp. 277-293.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFBM-02-2015-0007
Autor:
Gregory E. Prussia, Madhu T. Rao
Publikováno v:
Journal of Education for Business. 97:461-467
In this paper, the authors question the value of a required calculus class for undergraduate business students. We use the tenets of Transfer of Learning theory along with the Theory of Formal Disc...