Zobrazeno 1 - 10
of 1 598
pro vyhledávání: '"bus bunching"'
Curriculum learning has been growing in the domain of reinforcement learning as a method of improving training efficiency for various tasks. It involves modifying the difficulty (lessons) of the environment as the agent learns, in order to encourage
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.15824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rezazada, Mustafa1 (AUTHOR) mustafa.rezazada@student.unimelb.edu.au, Nassir, Neema1 (AUTHOR), Tanin, Egemen1 (AUTHOR), Ceder, Avishai2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Transport Reviews. Jul2024, Vol. 44 Issue 4, p766-790. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Xiheng
Bus bunching is a natural-occurring phenomenon that undermines the efficiency and stability of the public transportation system. The mainstream solutions control the bus to intentionally stay longer at certain stations. Existing control methods inclu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.00201
The stochastic nature of public transport systems leads to headway variability and bus bunching, causing both operator and passenger cost to increase significantly. Traditional strategies to counter bus bunching, including bus-holding, stop-skipping,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.06039
Autor:
Chung, Yi-Shih, Chiang, Yi-Chen
Publikováno v:
In Asian Transport Studies 2024 10