Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"bus body frame"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruban Dmytro
Publikováno v:
Avtomobilʹnyj Transport (Harʹkov), Vol 46, Pp 27-32 (2020)
Problem. Operation of buses is accompanied by tensions as a result of deformation of bus body frame elements. The quantitative indexes of such tensions, on the stage of planning, are determined by calculation methods with the use of modern facilities
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7d27b578b6d4a348e10ae5d0d633970
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 19, p 10964 (2023)
Hydrogen fuel cell city bus is a type of new energy public transportation. In this paper, in order to evaluate the safety performance of a newly developed hydrogen fuel cell city bus body frame designed by the collaborating enterprise, finite element
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23d90b4b2e0d499b91e2b355eef1621c
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Manufacturing 2017 11:207-214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
The traditional design optimization of the bus body frame are mainly limited to the optimization of the thickness of the parts. In this work, we perform the optimization design of the bus body frame by optimizing the sectional shape of the tube beams