Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"built pedagogy"'
Publikováno v:
Wellbeing, Space and Society, Vol 5, Iss , Pp 100159- (2023)
The impact of built pedagogy has received increased focus within educational research, however to date there has not been a sustained focus on alternative learning environments. The research reported in this paper explored the experiences of young pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c8d2e9dd3384f78a437654bb8a54abb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anneli Frelin, Jan Grannäs
Publikováno v:
Buildings, Vol 11, Iss 8, p 345 (2021)
Prior research shows that creating innovative learning spaces that work well for pupils and teachers is a challenge which implicates different stakeholders. The aim of this article is to inquire into how educational visions evolve and are expressed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21a67e9f08f740dfb6d0b772db5313f0
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 12; Pages: 9177
Active learning has been increasingly important in tertiary education in recent years due to its powerfully favourable impact on students’ learning attitudes and efficacy. Indeed, the way that a classroom is set up has a direct impact on how well s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Buildings, Vol 9, Iss 11, p 230 (2019)
Traditional teaching modes are engaged with teachers delivering knowledge to students with minimum feedback. Teaching is conducted in lecture theaters and classrooms, which are sometimes designed with minimum flexibility for university education. How
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/555da2f247ea48b0b4a435710a3c87cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Buildings, Vol 9, Iss 11, p 230 (2019)
Buildings
Volume 9
Issue 11
Buildings
Volume 9
Issue 11
Traditional teaching modes are engaged with teachers delivering knowledge to students with minimum feedback. Teaching is conducted in lecture theaters and classrooms, which are sometimes designed with minimum flexibility for university education. How
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.