Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"brief form"'
Publikováno v:
African Journal of Disability, Vol 13, Iss 0, Pp e1-e6 (2024)
Background: Intellectual disabilities refer to a permanent brain condition that interferes with a learner’s ability to perform basic living tasks, academic tasks and social interactions. By observing the motor proficiency levels of these learners,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c28f1d03366496a8f66cb56925d1eaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 10, Pp e11165- (2022)
Background: Intellectual disabilities (ID) cause problems in intellectual and adaptive functioning which negatively affect motor proficiency levels. Aim: This study investigates the impact of a motor intervention programme on the motor proficiency le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed179c0460cb423faf74033e951a6537
Autor:
M. Zinchuk, G. Kustov, A. Gersamija, A. Yakovlev, E. Pashnin, N. Voinova, S. Popova, A. Guekht
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S373-S374 (2022)
Introduction Traditional categorical classifications of personality disorders (PD) have been criticized for insufficient structural and cross-cultural validity. In the DSM-5 Section III, alternative model of the PDs (AMPD), the maladaptive personalit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a5b2d73b12e45e1ba4c8c317c4b513a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koleva, Svetlina, Kalchev, Plamen
Publikováno v:
Годишник на Софийски университет „Св.Климент Охридски“. Философски факултет. Психология / Annual of Sofia University St. Kliment Ohridski. Faculty of Philosophy. Psychology. 109(1):115-152
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1080032
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.